Mijn site voor veel informatie:

zondag 10 augustus 2008

Feest.

.
Geboortekaartje.
.


Het is feest in Tolkamer.


En hier zijn de eerste portretfotootjes........van de 3 reutjes met de Namen nartuurlijk...............



`

`s Morgens alle 3 op de weegschaal, zijn erg benieuwd natuurlijk:

10-8-2008.

Yanti.............................. 205 + 16.

Yason..............................214 + 13.

Yesse..............................206 + 16.

( we zijn zeer tevreden, helemaal niet afgevallen en zelfs niet stilgestaan)

Wordt vervolgd.

8 opmerkingen:

Marry: zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yanti, Yason & Yesse.
Wat een opluchting dat alles goed is gegaan. Het blijft toch altijd spannend. Geniet ervan!

Wat een enig geboortekaartje heeft Ramona gemaakt.

Agnes. zei

Wat een scheetjes, je hebt het maar druk. Forum, weblog, huis versieren enz enz, wat zul je slapen vannacht, welterusten voor straks.
Agnes.

Agnes. zei

even voor de duidelijkheid, ik ben het hoor Agnes van Yuna hahahahaha. Ik gebruik meestal de naam Aggie bij gebruikersnaam vandaar.

Unknown zei

Ohhhh, wat zijn ze prachtig! Moest ook wel met zo'n moeder! Zie ik het goed, heeft Yanti een klein beetje wit aan zijn onderlip???
Geniet er lekker van enneh... vandaag pakje no; 2!
Liefs,
Gabrielle

ramona zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ramona zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ramona zei

GEFELITEERD!
Geniet van het kleine grut voor je het weet zijn ze uitgevlogen

(sorry voor de overbodige berichtjes , wilde iets toevoegen, lukt niet)

suusje81 zei

Hoi mam

Ik vond het echt een hele eer dat ik bij de bevalling van Veerle mocht zijn.

Vond het een hele mooie ervaring, het duurde wel even maar gelukkig voordat ik moest werken toch nog alle 3 de pups geboren zien worden.

Dus gefelciteerd met de puppies!!

en ik kom zeker de 24 e opassen

Liefs Suus