Mijn site voor veel informatie:

zondag 17 augustus 2008

Nieuwe eigenaars bekend.


Nageltjes geknipt......
.
Vanmorgen hebben we gepedicuurd!
Met behulp van mijn zus Annette hebben we de nageltjes van de voorpootjes geknipt, jeetje wat zijn die klein, maar goed te doen. Van de achterpootjes doe ik morgen. De voorpoten daar wordt echt mee gewerkt om de melk eruit te duwen lijkt wel.....Vanavond ga ik weer verhuizen en ga ik boven slapen bij Piet .
Veerle was afgelopen nacht zo lekker rustig en de pups ook , dat ik zelf om half 8 pas wakker werd. Dus ze zijn er klaar voor. Mijn vakantie beneden zit erop. Vanmiddag ook een telefoontje gehad van de derde familie, we houden contact en ze komen allemaal kijken het weekend van 31 augustus. We kijken er echt naar uit. Maar nu zijn ze nog eventjes helemaal van mij.........Over 2 weken beginnen ze echt heel leuk te worden , er wordt geadviseerd dat je nieuwe toekomstige eigenaren, dan het beste kunt uitnodigen.....
Even nog de gewichtstabel van vandaag!
17-8-2008.
.
Yanti.......................390 + 35.
.
Yason.......................410 + 25.
.
Yesse.......................390 + 24.

Vandaag is Yanti, de topper met zijn 35 gram erbij.
Mijn dochter Susanne heeft vanmiddag heerlijk geknuffeld en wilde graag met de pups op de foto, dus..........doen we even!
.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: