Mijn site voor veel informatie:

donderdag 14 augustus 2008

Ochtendritueel.

.
Dag 6 alweer.

Het gaat echt helemaal super .

Vanmorgen het ochtendritueel, wegen...............
Er was een uitschieter bij vanmorgen en dat is:
YASON..
14-8-2008.
.
Yason..................... 326 + 39 gram.

Yesse..................... 306 + 24 gram.

Yanti...................... 307 + 23 gram .

Ik heb Yason, 3 keer opnieuw gewogen maar het was echt waar.

Met het aankomen zit het dus wel goed. Veerle was vanacht een beetje van slag, ze moest vaak naar buiten, had hoge nood. Kon haar ontlasting niet goed ophouden. Iedere keer een klein beetje.
Vandaag is het gelukkig weer beter. Wel nog wat zacht, maar gelukkig geen diaree en ze heeft ook geen koorts en ziet er niet ziek uit. Ik heb gelezen dat de darmen aan de ontlasting moeten wennen, van de puppies, die ze opeet...........
Heb nog een plaatje van een foto, die krijg je nooit meer, want ze zijn nu alweer 2 dagen ouder.........


Yesse dinsdag 12 -8-2008 om 17.00
____________________
.
Gewichtschema van gisteren hier nog even: Ze zitten elkaar steeds op de hielen!
13-8-2008.
.
Yason........................287 + 27 gram.
.
Yesse.........................282 + 27 gram.
.
Yanti.......................... 284 + 26 gram.
Wordt vervolg.

3 opmerkingen:

Marry: zei

Ze groeien als kool Dory. Ik wou dat ik dichter bij je woonde. Sta te springen om de pups live te bewonderen.

suusje81 zei

he mam

Je loopt een dagje achter........

Tot morgen

Gr suus

yentle zei

hoi neefjes, is het nu al gelukt jullie te laten zien hoe trots ik op jullie ben?