Mijn site voor veel informatie:

zondag 28 september 2008

Nieuwe ervaring.


Kennismaken met de natuur buiten.

Voor het eerst naar het park vanmiddag, wandelen met Tessie en Veerle aan de lijn aan de rollator van mijn moeder. Yason en Yesse in het park los. Ze ontdekten van alles takjes, blaadjes, dikke bomen, zelfs fietsen hebben ze ontdekt.

Voor de rollator........

Yesse

Yason op het pad, allemaal blaadjes en takjes........

Wat is dit nu,een dikke boom!

Op de terug weg even een paar mooie portretjes gemaakt bij de lavendelstruikjes.......................

Ook nog even zo`n ding met wielen: Een fiets!


Yesse achter de fiets, nieuwsgierig, helemaal niet.......


Wordt vervolgd.

1 opmerking:

Marry: zei

Wat een enige foto van jouw moeder met alle hondjes. Om in te lijsten.

Als ik de spaken van die fiets zie, krijg ik de kriebels. Ooit stond ik - toen Victor nog een pup was - te praten met iemand die op zijn fiets zat. Victor had, zonder dat ik het door had, zijn koppie door de spaken gedaan. Ik schrok me suf. Stel dat diegene wat bewogen had met zijn fiets. Daar moet je toch niet aan denken?