Mijn site voor veel informatie:

maandag 6 oktober 2008

Pups zijn 8 weken oud.

.
Dierendag, 4 oktober.
.
Deze dag worden Yesse en Yason opgehaald, de donders.....

Even nog een paar lekkere verwendagen en natuurlijk heerlijk spelen nog even buiten en binnen lekker spelen op het luipaard plaid en slapen als ze moe zijn geworden, zo lief.

De boefjes zijn zo aan elkaar gewaagd, zo leuk, wat zullen die elkaar straks missen.

Wat zullen ze dit grasveldje missen.....

Even poseren nog...........

Wat zijn ze moe geworden, even een dutje doen........

Yanti was ook moe en sliep heerlijk in zijn groene poezenmandje, dat vind hij heerlijk, die staat bij de computer en als er achter zit ligt hij aan mijn voeten natuurlijk....

Wordt vervolgd.

1 opmerking:

Dawn zei

Goede avond, ik vond uw site na lang..heeeel lang zoeken, en wil u toch e.e.a. vragen. Ik ben namelijk op zoek naar een Markies pup (of een kruising Markies, met b.v. een Kooiker o.i.d.) Ik heb inmiddels begrepen dat het haast niet te doen is om een pup te verkrijgen en dat de wachtlijsten erg lang zijn. Mijn vraag is dan ook; a. weet u iemand met een pup (teefje), iemand die pup's verwacht? Dat mag ook zonder stamboom omdat ik niet zoek naar een shop of fok-hondje maar naar een lieverd die de komende jaren met mij op pad wil. Ik ben na heel lang zoeken naar een kleinere soort hond dan de Herders waar ik mee op gegroeid ben, maar wel een echte hond-hond en ben helemaal verliefd geworden op de Kooikers, wat u wellicht zal begrijpen ;)

Ik hoop dat u mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Mw.Brejaart