Mijn site voor veel informatie:

donderdag 2 oktober 2008

Zwart-wit


Goede tijden slechte tijden.

Met Yason en Yesse geniet ik echt iedere dag, echte bengels zijn het.

Ze hebben vandaag toch echt 5 keer buiten geplast, als ze wakker worden zet ik ze buiten neer en ze plassen eerst en gaan dan spelen.
Yanti mag het binnen doen, moet binnen blijven, maar doet het netjes op de krant.
Het is hier heel zwart-wit. Yesse en Yason hebben mijn hart veroverd, ze zijn zo mooi en zo lief. Alleen foto`s maken.........
Dat valt niet meer mee,ze zijn zo actief.
Ze hebben ook al kennis gemaakt met de regen, wel eng , maar steeds toch weer even naar buiten toe.
De achterdeur heb ik dan los en ze gan toch als een speer naar buiten.
Yanti wil graag mee doen, is ook het dominantst, ongelooflijk............
Nog wat leuke foto`s........


Yason................

Yesse.............

Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

Marry: zei

Nog één dag genieten van Yanti en Yesse. Het is zeker moeilijk om foto's te maken van die beweeglijke beestjes. De foto's die ik vorige week had gemaakt, waren ook voor het grootste deel mislukt doordat ze net bewogen of hun hoofd de andere kant opdraaiden. Een kwestie van heel veel maken.

Wat zie ik nou? Mogen ze op bed? Haha.

Marry: zei

Oeps, ik maak een fout. Ik schrijf Yanti in plaats van Yason. Dom van me!