Mijn site voor veel informatie:

woensdag 19 november 2008

Veel nieuws

.
Het verloop van het Y nest.
.
Nieuws van Youp......... ( gestuurd 7 nov 2008)
.
Ja hallo, weer even over Youp.
Het is echt een dondersteen. Eigen willetje, af en toe lekker lui en dan rauzen op de zitzakken van de kids. Eten doet hij ook graag.

Hij is weer gegroeid!
Ik vind het soms wel intensief, maar dat is meer omdat de kinderen 'vechten' om Youp's aandacht en moet ik wel eens scheidsrechter zijn.

Ik probeer het wat te verdelen en dat gaat op zich wel goed, gelukkig steeds beter.
Vandaag weer even het fototoestel uitgehaald.
Groetjes Nicole en familie.
.

.
Nieuws van Yanti K..... ( gestuurd 11 november 2008)
.

Hier weer een berichtje over Yanti en wat foto's erbij.
Het gaat eigenlijk best lekker met Yanti, alhoewel hij soms ook heel ondeugend is!

(een pantoffel van Manon of knutselspullen (met schapenwol) van mij, zo nu en dan spelen we hier echt voor scheidsrechter.

Met het eten gaat het beter (hij wilde geen brokken eten), dat doet hij nu wel, maar echt lekker vindt hij ze niet.

Net naar de puppy cursus geweest, dan is hij nog steeds wild enthousiast.Wat yanti erg doet is springen, doen Youp en andere Yanti dat ook? Is soms lastig als hij anderen begroet.

Verder is het nog steeds een heerlijk ventje hoor!

Groetjes maar weer van Marijke. (foto`s ook doorgemaild)
.
.
Nieuws van Yanti O......... ( 10 november 2008)
.

Het gaat heel goed met yanti, de huid is al mooi aan het zwart kleuren. Hij is een echte doerak en speelt geweldig met Tessie en Veerle. Dagelijks gaan we 1 uur wandelen met 5 honden.

Yanti natuurlijk af en toe in de rugzak. Hij is nergens bang voor en het luisteren gaat ook steeds beter. De zindelijkheidstraining gaat op zich ook heel goed. Af en toe een plasje nog in huis. Maar dan is het mijn schuld (let ik niet goed op)

Yanti zit nu op 4 keer per dag farmfood brokken ( de grote) die vindt hij heerlijk. 1 Dag in de week een vleesdag gaat er wel in......
.
Yanti weegt nu 2,5 kilo en wordt steeds mooier.

10 november hadden we ook de afspraak met Dr. B. blom om 13.00.

Naar een gezellige lunch, heeft ze yanti goed nagekeken en hem gezond verklaart. De grote cocktail gegeven. Over 4 weken nog een kleine cocktail en yanti is klaar................

Hij heeft een lief karakter maar is wel aanwezig. Luistert goed en leert snel.

Wordt vervolg.

1 opmerking:

Marry: zei

Leuk om alles weer te lezen Dory! Ik ben de enige, geloof ik, die berichtjes achterlaat. Jammer, maar ik weet zeker dat er veel mensen kijken.

Mensen durven het blijkbaar niet aan om zich via Google even aan te melden.