Mijn site voor veel informatie:

donderdag 18 september 2008

De rose wolk.

Verbetering.

Even het laatste nieuws, Yesse en Yason zijn echt doerakjes, maar Yanti komt eraan.Sinds vanmiddag staan we echt versteld van zijn gedrag.
De bench is al door Yanti ingepalmd en snauwt flink van zich af als zijn broertje eraan komt.Ben nog naar de dierenarts geweest, die wilde even naar de toestand kijken van zijn huid.
Het was mooi weer, Yanti was heel goed, in de kattenbench, deken erover voor de tocht, 5 minuutjes in de auto en daar waren we bij de dierenarts. Die vond dat het snuit-je al aardig aan het slinken was.
Vanavond was ik eventjes weg: trainen met Tessie, even eruit.
Toen ik thuis kwam wist ik niet wat ik zag.
Yesse door de kamer, Yason door de kamer, echt zo leuk , zo vrij dat ze waren.
Yanti reageerde toen ik riep, puppies.............Die lag nog in het ziekehuisje, heb hem toen ook even over de vloer gedaan.Ook hij heeft aardig meegerend, super was het.Het gaat goed , dat zag ik nu voor het eerst.
De roze wolk komt terug........
Het eten en gewicht, dat is steeds toppie bij alle drie, ook Yanti.


Yanti snauwde zijn broertje vanmiddag goed af, van deze is ook voor mij.............


Yason in de bench.............

Yason en Yesse knus samen..............

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: