Mijn site voor veel informatie:

woensdag 17 september 2008

trio


Yanti.

Het is wel positief, want ik merk wel dat het proces heel vroeg is gestopt......

Hij ligt nu vaak apart in een echt ziekenhuisje. Had ik gekocht om mee te spelen maar is omgedoopt.

Vanavond was Yanti aardig goed. De andere 2 zijn echte doerakjes. Ze snappen er ook niets van. Dat is zo zwart en wit. Maar Yanti heeft geen koorts en eet goed en komt goed bij, dus dat is heel positief. Ik hou het nu goed in de gaten wat hij met zijn broertjes aan kan, wordt het te heftig, kan ik ze apart leggen.

Ja, dan heb ik nog de 2 zeer actieve Yesse en Yason.

Ben vandaag gaan beseffen dat die wel doorgaan met hun leven en recht hebben op aandacht, ook van mij, dat was eventjes weg.

Het gaat zo goed met deze twee, nieuw onderkomen vandaag: een bench, geen probleem hoor, gelijk uitproberen, slapen als een roos erin 2 uur.........met de deur dicht nog wel.

Die 2 doen voor elkaar niet onder, zijn zeer leergierig, zo jong nog. Niets teveel.

Momenteel is het hier een 5 sterrenhotel en een ziekenhuis ineen........


Wordt vervolgd..

Geen opmerkingen: