Mijn site voor veel informatie:

dinsdag 9 september 2008

Nieuwe ervaring : BUITEN....

.
Voor het eerst naar buiten.
.
Vanmiddag was het toch wel erg mooi weer, heb de pups kennis laten maken met ons grasveldje in onze tuin. Binnen in de bench gedaan en toen naar buiten.

Toen het deurtje open en ze renden het gras op. Het leek allemaal heel normaal, helemaal niet eng vonden ze het.
.
Veerle doet het allemaal voor..........
.
Nergens van onder de indruk.
.

Gelijk rennen, zoeken, spelen en natuurlijk steeds naar mij lopen. Ik lag op de grond en probeerde foto`s te maken..

Yanti was al van het gras af.

Naar een klein half uurtje waren ze moe geworden, ze liepen

zelf naar de bench en kropen erin, zo lief......

_________________

Heb ook nog een flimpje ervan gemaakt!


2 opmerkingen:

Marry: zei

Het was vandaag inderdaad heerlijk weer om de pups lekker naar buiten te doen. Wat een leuke foto's weer.

Ik werd er vanavond opmerkzaam gemaakt dat Ursus/Sita die nu samen met haar moeder Raisa/Luna bij ons logeert een dochter is van Simon/Monty! Toevallig hè? Ik heb de naam Simon inderdaad wel horen vallen, maar moest toen niet aan Monty denken.

Ineke Dirkse zei

Hoi Dory, was dat even genieten?!
Ik hoop dat er nog veel van die mooie dagen zullen volgen en dat die drie prachtige kereltjes lekker buiten kunnen spelen.
(En intussen geniet ik van je leuke verhalen en enige foto's!)
Groetjes, Ineke