Mijn site voor veel informatie:

donderdag 16 oktober 2008

Nieuwe ervaring.

.
Yanti logeren.
.
Yanti is gisteravond voor het eerst een paar uurtjes wezen logeren.
Gisteravond om 18.30 brachten we Yanti naar Jacqueline, mijn dochter. Wij gingen een paar uurtjes weg.
Om 20.30 waren we er weer. Yanti was erg lief geweest en het was allemaal heel gewoon op een ander adres. Dus dat gaan we vaker doen.
Morgen een halve dag bij Jacqueline.
Kattenbench mee, eten mee, speeltjes mee, kan ik even heerlijk winkelen, eventjes eruit.
Wandelen doen we nu 3 keer per dag. Dat gaat steeds beter, aan de riem aan het tuigjes is nog niet het ideale met Yanti. Dat kan duidelijk beter, flink oefenen nog.
Vandaag is hij voor het eerst behoorlijk nat geworden ( wij allemaal) hij had het erg koud.
Daarna lekker onder de slaapzak, op de bank, met z`n allen en lekker warm worden.
Het gaat wel met de dag beter me Yanti, alles ziet er heel rustig uit.
Z`n snuitje ziet er behoorlijk zwart uit en de haren beginnen te groeien om zijn oogjes en snuitje gelukkig!.
De ondeugd straalt ervan af....

Dit varkentje is toch echt wel z`n favoriete speeltje geworden....
.
Wordt vervolgd.

1 opmerking:

Marry: zei

Het is te zien dat Yanti weer vooruit gaat. Die oortjes, hij zou zo voor een Vlinderhondje door kunnen gaan.
Geef hem maar een dikke knuffel van mij.