Mijn site voor veel informatie:

maandag 13 oktober 2008

Youp en Yanti.

.
Nieuws uit Oud- Beyerland en Baexem.
.
Al verscheiden keren contact gehad met Marijke en Nicole hoe het Yanti en Youp vergaat.
Ze doen het beide erg goed. Hadden alleen allbei (trouwens Yanti hier ook) geen honger meer.
Wat bleek, alle drie te dik, moeten alle drie minder te eten hebben.
Ze doen het erg goed bij de beide families.
Slapen goed, wandelen gaat prima, vinden alles maar dan ook alles geweldig.
Ze zijn allebei zo trots op hun Markiesjes. Ook al allebei de 2 de inenting gehad.
Heb wat foto`s van ze gekregen, die komen natuurlijk op mijn weblog!

Dit was nog een foto van Youp hier bij ons op de bank, die is geweldig geworden, op het zwarte fleece kussen........

Deze bovenste zijn van Youp ...........

En deze 3 van Yanti..............

Wordt vervolgd.

3 opmerkingen:

Marry: zei

Fijn dat het zo goed gaat met Youp en Yanti II.

Marry: zei

Ik zie nu weer nieuwe foto's. Wat schattig!!!!

Marry: zei

ik zie dat ik nu ineens een bericht stuur als twirre en victor. Komt door de blog die ik net heb aangemaakt. Even kijken of ik dat kan veranderen. Staat een beetje raar.