Mijn site voor veel informatie:

zaterdag 20 juni 2009


Irene enYanti.
.
Zaterdag 18 april 2009...
Ik ga Irene afhalen in Zevenaar, want ze is met de trein. We rijden samen naar Tolkamer, Yanti heb ik ook mee.
Het klikt gelijk, net alsof we elkaar al heel lang kennen.
Thuis drinken we gezellig koffie en daarna een lunch.

Irene vraagt me van alles en is razend enthousiast over Yanti.
s `Middags gaan we met de auto naar een natuurgebied, stoeltje mee en hondjes mee.


Yanti, Tessie en Veerle zwemmen er wat af , het is dan ook schitterend weer.Irene vindt het prachtig.

s Avonds gaat ze met de trein van 18.00 weer naar huis en we spreken af dat ze Yanti dinsdags op komt halen, want ze is er zeker van Yanti komt naar haar....
De andere dag maak ik nog wat foto1s van Yanti, de laatste:



Mijn laatste foto met Yanti...


Yanti tussen mijn vergeet-me-nietjes, zeer toepasselijk.
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: