Mijn site voor veel informatie:

zaterdag 20 juni 2009

Afscheid.

Dinsdag 21 april 2009.
Het is zover, Irene komt tegen 12.00 met een nichtje, Yanti ophalen. We drinken gezellig koffie en gaan een straatje om .
.

Tegen 14.00 rijden ze met Yanti naar Amsterdam.

Yanti heb ikzelf vast gemaakt, dat was beter voor hem en voor mij. Ik heb er wel moeite mee, zeer emotioneel allemaal, vooral als ze wegrijden.
Maar Yanti kan het niet beter krijgen, wat zal hij Amsterdam onveilig maken.
.

Van alles gaat mee: Zijn bench, zijn mandje, zijn speeltjes, voer, botjes. zijn zachte kussen voor in de bench.
Irene vindt dit geweldig, dan is niet alles zo nieuw voor hem.
Yanti krijgt een heel goed leven bij Irene, ik heb er een heel goed gevoel bij, alles is goed gekomen.
.
Eind goed al goed......
.
s`Avonds belt Irene, Yanti heeft wel gespuugd onderweg, maar later heerlijk gegeten, een beetje de emoties dacht ze. Ze beloofd me om vaak te bellen hoe het gaat.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: